Címzetteknek nyújtott szolgáltatások.
A címzetteknek nyújtott GLS szolgáltatásokért és az elektronikus csomagkövetésért kattintson ide.
Ügyfélszolgálat a címzettek részére
A GLS a feladók és a címzettek számára is elérhető. A címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8.00 – 20.00 óra között működik.
Telefonszám: +36 1 802 0265 (Normál tarifával hívható belföldi telefonszám.)
Vagy küldjön számunkra üzenetet, amit a lehető legrövidebb időn belül megválaszolunk.
Szállítási és fizetési információk
Szállítási idő
A megrendelést követően 1-3 munkanapon belül.
Házhozszállítás és csomag átvételi pontok
Házhozszállítással és GLS csomagponti átvétellel tudjuk biztosítani a termékek átvételi helyét.* Megértésüket köszönjük! (*GLS Csomagpontokra kizárólag kiegészítőink és szűrőbetét csomagjainkat küldjük. A nagyobb értékű csomagokat kizárólag házhoz kézbesítjük!)
Szállítási módok
Házhozszállítás futárszolgálattal szállítási költség egységesen bruttó 2500 Ft
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal
Csomagodat a GLS futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Neked, munkaidőben, 8-17 óra között. Kérlek, olyan címet adj meg, ahol napközben át tudod venni a csomagod.
Rugalmas kézbesítésszolgáltatás az árban! Tartalmazza:
A csomag feladásakor e-mailben értesít a GLS Futárszolgálat, hogy a következő munkanapon a csomagod kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kapsz, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailben értesítést kapsz. Az e-mailben megadott linken keresztül kiszállítási rendelkezést tudsz rögzíteni, melyben kérheted a kiszállítást egy új időpontban, akár egy másik címre, vagy személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.
Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt feltétlenül vizsgáld meg, és a csomagot bontsd fel! Sérült csomagolás vagy sérült termék, hiányos csomagtartalom esetén minden esetben kérd a futárt jegyzőkönyv felvételére! Ez esetben ne vedd át a csomagot, mert utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem fogadhatunk el!
Csomagátvétel a GLS CsomagPontokban
A GLS ShopDeliveryService szolgáltatásával GLS CsomagPontba is kérhető a kiszállítás! Az interneten leadott megrendeléseket a vásárlók egyszerűen és kényelmesen átvehetik az ország bármely részén, több mint 650 átvevőhelyen. A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd E-mail és SMS-értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül érvényes személyi okmány felmutatásával bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevőhelyek nyitva tartási idejét. Így a vásárló kényelmesen, napi ritmusának megfelelően keresheti fel az átvevőhelyet. Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint bankkártyával is fizethet számos üzletben, amelyek címeit a GLS CsomagPont lista tartalmazza.
A GLS CsomagPont keresőben megtalálja az adott üzlet elérhetőségét, nyitvatartási idejét és pontos címét.
A rendszer automatikusan küld visszaigazoló e-mailt a rendelés beérkezéséről.
A megrendelő adatainak megadásakor szállítási címnek mindig olyan helyszínt (otthoni cím, munkahely, ismerős, rokon) adjon meg, ahol a megadott szállítási munkanapon napközben a Futárszolgálat által előre jelzett várható kiszállítási időpontban Ön vagy az Ön által meghatározott személy át tudja venni a csomagot és ki is tudja fizetni.
Fizetési módok
Jelenleg web áruházunkban kettő féle fizetési mód közül választhat.
Előre utalás
Ez a fizetési lehetőség több szempontból is előnyös és kényelmes az Ön számára. A netbank-al rendelkező vásárlók előre el tudják utalni a rendelt termékek értékét. Csomag átvételkor sem kell bajlódnia a készpénzes fizetéssel. Rendelését a termék(ek) megrendelésétől számított maximum 8 munkanapig tároljuk, ha eddig az időpontig a bankszámlánkra nem érkezik meg a rendelés ellenértéke, úgy az Ön rendelését töröljük.
Előre utalás esetén, kérjük a közlemény, megjegyzés rovatba a rendelést visszaigazoló e-mailben található rendelésszámot és a megrendelő nevét tüntesse fel.
A szükséges banki adatok:
Kedvezményezett bankja: OTP Bank
Kedvezményezett neve: Kriger-Házak Kft.
Kedvezményezett számlaszáma: 11746005-25741254
Kérjük a megjegyzés / közlemény mezőbe tüntesse fel a megrendelő nevét és a rendelés számát az azonosítás érdekében.
Utánvétes fizetés +850 Ft*
Ebben az esetben Ön által a rendelés során megadott szállítási címre kiérkező futárnak kell a csomag értékét a helyszínen készpénzben kifizetnie.
A kiszállított csomagok készpénzben történő fizetése esetén 850 Ft utánvét kezelési költség kerül felszámításra!